Alla inlägg den 17 februari 2012

Av livetsprovning - 17 februari 2012 17:36

Idag kom paketet......


Öppnade de och tyckte att det va lite väl dyrt för dom pinalerna som ramlade ut ur bubbelpåsen....

Inser när jag kollar på listan som va med att en stans fattas......


Jag hade tänkt att detta företag behöver jag inte ha mer med att göra när affären är avklarad.....

Letade upp nr och ringde..... Då va det hon som hade kontaktat mig på FB igår som svarade....

Sa hej och hennes namn,presenterade mig och talade om att jag hade fått paketet idag!

Men  att stansen inte va med.....


Näe vi ser att det ligger en här så vi förstod att det måste va missat att packa ner, skickar

den i dag,sedan lägger människan på......


INGEN ursäkt eller dyl.....


Behöver jag säga att det är sissta gången jag handlar därifrån?


TUR att jag inte skickade efter den eldrivna stansmaskinen därifrån!


Har dragit på det läääänge,men jag tror att jag ska slå till i slutet på denna månad....!!


Idag har det varit skapligt väder,sol men inte lika varmt som det va sisst när det va soligt.

Men jag har tagit min promenix i dag och sedan har jag rivit ur våra sängar och kört en maskin...


bäddade bara  i sambons säng så det är min kvar......

Är nöjd att jag kunde sluta i tid och gå därifrån och göra klart sen..... Det är inte riktigt

jag att göra så,men kände att idag måste det bara bli så.....


Så nu ska jag gå och ta tag i den andra sängen......

Ovido - Quiz & Flashcards