Alla inlägg den 14 februari 2012

Av livetsprovning - 14 februari 2012 21:33

Ja det är verkligen snabba svängar.....


Kände mig ju så trött,så lite vila hade ju varit bra... Men väl i sängen är det OMÖJLIGT att komma till ro....


Känns i kroppen ungefär som en tjurig unge....    Eller hur jag nu ska definera de....

Det lixom kryper i mig och det går bara inte att vila!

Tog en av dom starkare lugnande 25 mg... Ja lite lugnare är jag nog ,men att gå och lägga sig och sova kommer nog att bli en omöjlighet......


Varför är det så här?  Känns som om jag är så rastlös så jag vet inte vad eller hur jag ska ta ut de...Vet inte varför heller jag är rastlös....


Armarna värker ännu värre nu..... Pekfingrarna är inge roliga alls.....


Blir nog att ta något extra om jag ska få sova  inatt......

För i morgon blir det en tidig morgon..... Ska lämna in bilen kl 8 för byte av framruta och sedan ska jag åka till läkaren.....

Sedan hinner jag hem en sväng för då måste jag nog vila lite för mitt i dan ska bilen hämtas och

då tänkte jag åka och visa upp bilen på besiktingen så är det klart....


Sedan blir det nog inget mer den dan.....

Allmänt · ME · Värk
Av livetsprovning - 14 februari 2012 18:13

Ja idag har det hänt grejjer vill jag lova!    


Dagen började med att jag laddade diskmaskinen och tände upp....

Sedan sopade jag av nattens snö från min bil..... Tänkte att jag måste väl ut och provköra den....

Det är snart en månad sedan jag körde den och det va till bilbesiktingen..... Och det blev ju ombesikting....

Så i morgon ska jag byta ruta.....


Åkte iväg och tankade lite och handlade lite,köpte blommor till älsklingen.....

När jag kom hem så plockade jag i ved i vedväskorna som sambon får bära in....


När jag va klar med de så kom sambon hem..... men sig hade han ett paket blommor!    

Trodde han hade glömmt,eller struntat i att det är allahjärtansdag i dag.....


Senare så kom mamma och pappa och syrran hit och hälsade på,med sig hade dom en stooor

bukett med tulpaner! 15 st va det!!

Så nu är det mycket blommor här! Dessutom så står blommorna som jag köpte åt oss på vår 3 års dag fortfarande.... Måste vara rekord! Det va den andra februari och idag är det ju den 14:e....


När dom hade åkt så blev jag så himla trött!

Känner mig febrig och är tydligen rödblossig på bröstet enl sambon..... Tog febern och har 37.4 men då har jag tagit alvedon... och jag brukat ha 36.8 ca normalt.... Så nog har jag lite feber allt....

Men jag är inte förkyld...


Värken i armarna är värre idag.... Mer ont i alla lederna i armarna.... tumgreppet på vänster arm är inte så kul och armbågen i hörgern går inte att räta ut riktigt än.....


Idag har FK ringt...... Hon ville bara tala om att det hade gått igenom och att pengarna fanns på mitt konto idag.....


Passade på att fråga hur det är med det här med sjukersättning,hur mycket ska man "stötas och blötas" för att få de.... Och eftersom att jag inte har arbetstänat ännu så kan jag inte få de....

ALLT måste vara uttömmt innan man får de.... Så det är väl "bara" att sätta igång med de då.....

Undrar om dom är nöjd sen?


Blev lite förvånad på summan som fanns på mitt konto... Tyckte att det va så mycket.....

Ja då har dom satt in för tiden den 2 januari till den 10 februari....... Varför inte ge mig BARA 1 månad?

Vad kommer jag då att få i slutet av denna? INGET i princip.....

Jag trodde att dom bara betalade ut för en månad åt gången..... 


Ja ja det blir att snåla då.....


Nu ska jag gå och vila en stund! 

Ovido - Quiz & Flashcards