Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Slut.....

Av livetsprovning - 19 maj 2013 18:57

Ja jag är slut idag igen...


Igår va en "skaplig" dag..... Vi åkte på bilträff och det var trevligt,tyckte jag iallafall....

Men tror sambon tyckte det va för varmt och det var väldigt varmt + att värmen inte går att stänga av i bilen....

Men sen är han inte riktigt pigg efter lunginflammationen,tussig och blir lätt utmattad han med...


Men det var roligt att han och bonussonen följde med!


På vägen hem va vi in till svärföräldrarna och hälsade på en sväng.


Men det känns idag att vi var iväg i går.... Jag känner mig så slut nu... Men så har jag varit ute på bron och plockar undan lite efter vintern och dammsugit och torkat där och lagt på en gammal matta och tagit fram bänkarna som pappa gjorde en gång i tiden till min balkong....

Men jag är inte färdig så jag måste gå ut och ställa tillbaka bordet och torka av det...
 PUH!!


Varför ska man bli så slut av i princip ingenting känns det som?


Sambon verkar må lite bättre nu!

Det är så himla skönt att se dom där små små nyanserna och hans sätt att man märker att det har vänt!

Han verkar inte tycka det själv för han tyckte igår att dom där jäkla tabletterna är nog bara fylld med nått mjöl eller nått... Men jag märker att det är skillnad!!!     

Det känns ibland ungefär som om jag drömmer är det verkligen sant? Gav han mig verkligen en klapp lixom...

För det har varit så oerhört "fattigt" med allt som har med känslor eller att han bara är han....


Förkylningen håller i sig än men dock inte lika mycket,men man känner att man inte är riktigt 100... I morse så knastrade och knäppte det i halsen och bröstet på mig så jag inte kunde somna om....


Näe nu ska jag gå och fixa det sissta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards