Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Riktigt LESS!!

Av livetsprovning - 7 februari 2012 13:33

Har kollat för femtielfte gången om läkaren har skickat in läkarintyget till FK.....

OCH jag har ringt 1 gång dit för att trycka på......Men inget händer.....


Fick reda på igår av grannen att tydligen så kan den läkaren jag va till vara trög med att få iväg papperen....


JAHA...TACK för den lixom......


Bara för att hon inte tog sig in i datasystemet på engång och kunde skicka papperen då så blir jag lidande....


För FK har ju 30 dagar på sig att godkänna oxå....


EV så följer jag med sambon som ska dit i morgon får se om det händer nått då då....


Igår "snålade" jag med inflammatinshämmande tabletterna...... Tog bara 1 istället för 2.....

Det va nog inte så bra ide..... Värker med idag och armbågen är svårare att räta ut....

Men jag vill inte heller springa hos doktorn,tycker att jag gör det nog mycket.....


Är nu sjukskriven till nästa vecka den 17 och då tyckte läkaren att vi skulle ha möte.... Blev jag inte kallad så skulle jag höra av mig..... Lär ju inte tro att jag blir kallad..... Har svårt att lita på de när inte ens läkarintyget

kommer iväg....


Funderar på att rycka ner dom röda gardinerna i köket..... Och hänga upp terracotta färgade som

jag hade uppe förut,men jag ska nog vänta tills värktabletterna börjar ta..... Så vi får se....


Igår satt jag och kollade på en butik på nätet dom hade 30% på hela lagret..... Klickade i en massa i kundkorgen

och tänkte att jag kan raddera sen..... Jo men visst.... Det gick inte ens att komma till kassan......

Så jag lät sidan vara ett tag,tänkte att det är säkert många som vill handla..... Då va allt borta....


Funderade även på att köpa en elektriks "mangel" till mitt papperspyssel..... Där skulle den bli 400 kr billigare

än den billigaste av andra affärer..... Men jag tyckte det va så luddigt med garatin.... Då fick jag som kund kontakta deras återförsäljare.....

Då tror jag hellre att jag köper den hos en annan affär och betalar 400 kr mer och dom ordnar ALLT om nått skulle hända......

För med min otur och att det inte ska funka med både det ena och det andra törs jag inte chansa.....


När nu orkar inte mina armar mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards