Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Blev förvånad!

Av livetsprovning - 16 februari 2012 19:56

Ja nu blev jag förvånad........


Har beställt lite pysselsaker från en affär på nätet son hade 30% på sitt sortiment....

Beställde för nästan 500 kr...


Betalade och dom fick in pengarna på sitt konto den 8 feb idag är det den 15....

Om man skickade med ett kvitto i mailet till butiken att man hade betalat,så skulle det gå fortare att dom skickade paketet.... Jag trodde att jag skulle få det i slutet på förra veckan för jag fick mail om att det va färdigt plockat med dom undrade om jag ville ha det fraktat med posten och då va det billigare.....


Jag betalade på en gång....Sedan har det varit HELT TYST!!!


Mailade igår och fick inget svar.....


Fråga då på deras sida på FB om dom hade något kollinr till detta paket så att jag kunde spåra det, så att det inte låg på ica och väntade på mig lixom.... Hade jag haft närmare till ica så hade jag åkt dit men har nästan 1 mil dit....

Fick en meddelnade nu på FB... Att sånna inlägg i loggen ville dom INTE ha!


Men herregud! Jag betalade och dom hade pengarna den 8 feb!

Jag skrev och svarade att jag undrade ju bara vart det va..... Ja dom hade skickat det idag...!!

Men det hade varit mycket att göra.....


Ja visst men då är det väl bättre att säga de då?


Sen om jag som kund går in på deras sida och frågar efter mitt paket,när dom inte svara på mail,

det får dom väl ändå ta! Jag skrev att jag provade den vägen för dom svarade inte på mailet....

Men jag hade inte en negativ attityd utan skrev med en     tom....


Därifrån kommer jag inte att handla nå mer!


Paketet hade jag kunnat vänta på om jag hade fått reda på att dom va försenade.....

Men jag har haft strul förr med posten och paket inte har kommit fram... och jag hade

iallafall betalat nästan 500 kr.... Och det är inget JAG iallafall KAN slänga i sjön bara så där..


Näe nu blir det antikrundan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards