Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Jag har vunnit!......... Eller??

Av livetsprovning - 29 februari 2012 17:07

Jag förstår inte riktigt vart allt detta kommer ifrån......

Det verkar som om att "nån" har fått tag i min e-post och skickar en massa att man har vunnit pengar hit och dit.

Men en sak är säkert...... jag svarar aldrig på dessa och kommer aldrig att göra heller!

Men det är klart helt fel med pengar skulle det ju inte vara!





SV: GRATULERAR, DIN E-POSTADRESS VANN!

 

Kära Vinnare!!

 

Vi är glada att informera dig om resultatet av The National lotteriet Vinnare internationella e-postprogram som hölls måndagen den 27 februari 2012. Din e-postadress var knuten till biljettnummer 7129-000692200-202579 med tur huvudnummer 16-20-30-41-49 och lyckonummer stjärna 04-08 som därmed vann den totala summan av en miljon, brittiska pund (GB1,000,000.00).

 

Din e-postadress valdes slumpmässigt, från ett marknadsbolag som köpte biljetter till alla sina kunder för Nyår bonus och du är en av de lyckliga vinnarna.

DÄRFÖR, du har blivit godkänd att kräva en total summa på en miljon brittiska pund.


Du är skyldig att kontakta våra påståenden agent omedelbart, så att din vinst kommer att behandlas och ut till dig på eller före 12 mars, 2012 eftersom alla outtagna priser kommer att beslagtas efter detta datum.


Att hävda din vinst, du måste kontakta fordringar agent med nedan information:
Fordringar agent namn: Mr. Colin Grant
Of The National Lotteri
e-post: colingrant8@live.com


Detta lotteri var främjats och sponsrats av Bill Gates, VD för Microsoft att främja användningen av Internet Explorer och Microsoft-varor över hela världen.


VIKTIGT MEDDELANDE:
Om du förstår engelska, Sedan kan du skriva Fordringar Agent på engelska.
Men om du inte förstår engelska, Sedan kan du skriva till honom på svenska

ANTECKNING: Detta är inte ett skämt, det är 100% äkta, Du måste kontakta fordringar agent med ditt fullständiga namn och din bosta adress, din direkta Telefon med cell/mobilnummer,  för ytterligare förtydliganden och instruktioner om hur priset kommer att krävas, också att du måste ange din referens och partinummer i all korrespondens för identifiering. Detta är ditt REFERENSNUMMER: FLI-OP/2811-FM10431/0253 och detta är din BATCHNUMMER: HPYW/71/731/UJNL hålla siffrorna med dig, eftersom det kan krävas när som helst genom påståenden agent.


GRATULERAR!!!


Med vänliga hälsningar,
Ms. Amanda Coleman
Anmälan ombud,
The National Lotteri

 
 
Ingen bild

Likadant mail

1 mars 2012 18:55

Jag fick exakt samma mail. Det är störande att sånt skickas ut -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards