Alla inlägg den 30 maj 2012

Av livetsprovning - 30 maj 2012 10:25

Ja igår va ingen rolig dag.....


Magnet röntgen sög mycket mer än vad man kan tro.....

När jag kom hem från samtal så kollade jag datorn lite,fikade och sedan gick jag och la mig....

Hade så ont i armarna..... I lederna.... Det blir så.... Ett säkert tecken påatt jag har tömt min

energi depå....

När jag vaknade hade sambon fixat middag.... Egentligen hade jag velat lega längre men jag skulle ju på må bra kursen.... Frågade sambon om han kunde köra mig..... Men han vill inte... Men jag klandrar honom inte.... skulle han ha suttit där ute och väntat på mig i 2 timmar......

Va hemma vid 20.30 HELT SLUT....


Vi brukar titta på ett program om renovering,men jag va så trött.... slumrade i soffan,men kämpade på slutet för att se hur det hade gått.... Men jag fick ge upp och gå upp och lägga mig.....


Idag värker det lite i armarna och jag känner mig mosig.... Huvet är inte riktigt med....


Få se om jag åker i pärlan idag.... Vet inte om jag orkar köra den.... Men det verkar ska bli sämmre väder framöver så ska man åka får man passa på.....


Pappa hade inte hittat att det läkte på slangen på däcket som jag skickade hem med mamma.... Konstigt.... Men han hade satt dit en ny...... Så jag hoppas att det inte blir punka eller nått nu när man inte har någon reserv....


Idag ska jag till strategerna..... Blir nog den enda aktiviteten i dag som det känns.....

Allmänt · ME · Värk
Ovido - Quiz & Flashcards