Alla inlägg den 31 maj 2012

Av livetsprovning - 31 maj 2012 20:37

Kom inte på nån bra rubrik.....


Idag har jag varit till sjukgymnaten och visat mitt papper....

Jag har ju fått FAR= fysisk aktivitet på recept....


Och det är ett papper som är för 3 månader med en massa rutor på så ska man kryssa när man har gjort den aktivitet som är sagt....

Jag har gått på promenad de dagar det har gått.... Alltså inte alla....

Men det va OK.... Och det ska det ju va... Jag ska ju inte ha dårligt samvete för de dagar det inte blev nått utan vara glad för de dagar jag gick!

Men vissa dagar har det varit helt omöjligt att gå!


Nu tex sen i måndags så är inte mina armar så roliga att ha och göra med...Eller rättare sagt handleder och fingrarna mest... Och det är för att det har blivit för mycket.... Och orken va som bortblåst i tisdags.....


Har ju haft nått varje dag och vissa dagar har det varit 2 möten + att jag ska göra övningar som vi har fått i läxa på må bra kursen + att jag har fått vissa saker som jag ska göra av hon som jag går på samtal hos....


Igår hos strategerna så fick jag ytterligare en "läxa" som ska göras varje dag.... Något som man ska begrunda och fundera på och skriva ner....


Jag börjar låta som en pensionär...... Jag har så mycket att göra så att jag inte hinner   

Vilket inte är riktigt sant..... Men från att inte ha gjort "nått" till att ha 4 möten + röntgen och 3 st "hemläxor" i veckan så är det MYCKET!!


Men idag efter sjukgymnasten gjorde jag "helg" Kände att nu är jag ledig....!

Fast det är klart promenaden och de andra läxorna slipper jag ju inte......


I morgon ska jag åka och möta upp mamma och syrran för dom ska hämta jordgubbsplant och jag ska få några till mitt "jorgubbsland" som jag har fixat till....

Bilder kommer när det är klart! Så imorgon är jag inte heller ledig....    

Blir nog till att sätta dom på engång,för det verkar ska bli dårligt väder.......


Nu regnar de.... Jag hoppas att mina hinkar som jag har ställt ut blir fulla med vatten så att jag har och kan vattna med sen!




Allmänt · ME · Värk
Ovido - Quiz & Flashcards