Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Hobbyträff...

Av livetsprovning - 7 maj 2012 11:32

Går åkte jag på hobbyträff.....


Alltid lika kul att komma iväg och sitta och knåpa och prata,fika osv...

Igår höll vi på med stampscapes.... Det va ett tag sen!

Men oj vad kul det är! Först skapar man bakgrundsfärgerna och sedan stämplar men med motivstämplar och bygger upp en miljö...

Jag tog med mig vinylhandskar för att ha så att jag inte skulle bli så infärgad.... Sätter den på vänster eftersom att jag är vänsterhänt... Då gnuggar jag med höger... Så den är inte direkt fin....


Åkte vid 9 på morgonen och va hemma ca 19.15


Så idag är pay back time.... Så är det när man har utmattningssyndrom.... Spelar ingen roll om det är något kul och det "fyller på en" man får ändå "betala" ....


Men saken gjorde det ju inte bättre heller att jag drömmde så mycket tok i natt....

Drömmde att sambon körde mig till sjukhus,och jag blev bara sämre och sämre.... Till slit va jag så utmattad så jag orkade inte svara när folk frågade något.... (Jag har varit så lut i verkligheten oxå) Så jag kände igen "känslan" i kroppen.... Dom körde mig fram och tillbaka på en bår och visste inte vad det va för fel på mig....


Till slut så fårgade dom om vi hade kommit i bil... och jag bara nickade.... Så sa dom att min sambo mikael hade gått för att flytta på bilen.... Jag tänkte han heter ju inte Mikael han heter ju Mats,men jag va så slut så jag orkade inte protestera och tala om det rätta.....

Huga vilka drömmar..... Så idag är jag slut......


Skulle behöva bara ligga och dåsa,men det är ju så fint väder ute......

Så jag tänkte gå ut och knåpa lite med det som ska gå med grovsopbilen.... Som tur är så är det mesta redan ihop plockat och ska bara plockas ner i kassar eller dyl..


Men känner jag mig själv så kommer jag inte att kunna "bromsa" mig utan hittar på något mer i bara farten.....


Men jag måste försöka att bromsa mig för i morgon är en dag full med saker.... Ska både på samtal och bå bättre kursen.... Och förra veckan då blev jag så uppskruvad av att ha dessa 2 saker på en dag så till slut fick det bli en lugnande tablett för att kunna sova....


Näe nu ut i det fina vädret!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards