Alla inlägg den 1 mars 2012

Av livetsprovning - 1 mars 2012 19:41

Inser att efter mitt inlägg igår ang vinst mailet,så hade jag måååånga besökare!   


Verkar som om att det är fler än jag som har fått detta.....


Ja ja.... Nå rikare lär jag ju inte bli!


Nu tillbaka till vad jag har gjort idag......

Inte mycket.......   


Kunde inte sova inatt igen..... När uret visade 4.30 hade jag inte somnat.......

ALLT blir kaos när jag inte får sova......


Det har pulserat i nacken  och varit allmänt stelt,så inatt bestämmde jag mig......

Jag MÅSTE till kiropraktorn!

Somnade dock  på morgonkvisten så jag låg länge o morse..... Men när jag klev upp ringde jag

direkt till henne som jag gick till i fjol i september.... Och jag fick komma på en gång för hon

hade ett återbud idag!

Det va inte lika stelt och ömt när hon masserade "igång" mig,men fläckvis gjorde det så ont så att armarna lixom domnade bort.....

Jag hade rätt! Det satt rätt fast rätt bra i bröstryggen och nacken........

Bad henne att kolla nere i vekryggen oxå eftersom att det har blivit lite mer efter

skoteråkningen i helgen...... Men där va det inget egentligen,kanske lite då.....


Men tänk hur man blir när man har varit på en sån behandling!

Nu känns det lite i nacken och lite stel i käkmusklerna.....Men vekryggen!!!!

OJ OJ OJ!!  Den känns sämre!

Men jag vet att det kan kännas så i upp till 2 dagar och sedan släpper de...... Så det är väl bara

att vänta.... Men det är inte lätt att slappna av..... Och då blir det ju felställning i nacken och axlarna igen....

Jag hoppas att det vänder nu och att jag får sova i natt!!!


Så sedan när jag kom hem så har jag verkligen hållit mig på mattan.......


Idag har det varit varmt..... Ja det har det väl dom senaste dagarna oxå,men jag har inte skrivit om de.....

Det har varit 10 grader varmt...... Så infarten hos oss har varit som en enda gröt,med snöslask.

Så sambon gick för att skotta bort de,men då kom en som har en stor traktor och sa att han skulle hjälpa

honom,när han åkte tillbaka.... Så efter en stund hade vi en traktor här som skrapade undan det värsta!


Nu ska jag gå och titta på antikrundan och se om man har nått av värde här hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards