Alla inlägg den 24 mars 2012

Av livetsprovning - 24 mars 2012 19:53

Ja nu skapar jag en ny kategori.... Som heter mosters hjärtan....


Det är givitvis Johanna och Mathilda det handlar om!     


Idag så hade Mathilda skrattat "riktigt" När syrran bytte på henne! 2 gånger hade hon skrattat!

Hon är nu 3,5 mån ca.....


Johanna hade kommit in och räckt ut tungan sedan hon hade varit på ballkongen och grävt och provsmakat blomjord...


Dom är så roliga mosters små pipor!

Så därför vill jag skriva ner så att jag har det kvar!


Jag ska åka ner framöver och vara nere några dagar,det ska bli så kul!

Av livetsprovning - 24 mars 2012 16:07

Ja det är väl inte så konstigt egentligen...?


Gick tillbaka i bloggen och kollade.... Det började att krångla i nacken och ryggen runt den 18 februari.... Och idag

är det 24 mars!


Jag va till kiropraktorn igår...Men nu kunde hon inte hjälpa mig mer.... Har har rättat till så många gånger,så nu ligger det på muskel nivå....

Jo tack det känner jag!

Denna gång så va jag INTE så där mjuk och go som jag har varit förut när jag har gått därifrån....    


Detta driver mig snart till vansinne!


Igår va jag till apoteket och plockade ut lite medicin...Bara att bära den lätta kassen i högerhand va inge kul.....

Krampar lixom i musklerna.... Känns som om att jag har en fläskfile på vardera axel som är spänd och hård....


Har letat fram några gamla värktabletter och dom hjälper lite.....


Men nu till något roligare   


Jag träffade ju häromdan en trevlig tjej, som va hit och fikade......

Igår frågade ja henne om hon ville följa med mig när jag ändå skulle iväg till kiropraktorn och det gjorde hon!

Så när jag va klar med behandlingen så gick vi och fikade!

Det ska bli spännande att lära känna henne bättre!


Näe nu ska jag ge mig för nacken säger nej!

Ovido - Quiz & Flashcards