Alla inlägg den 11 mars 2012

Av livetsprovning - 11 mars 2012 17:11

Näe inte direkt.....


Är fortfarande inte 100 i ryggen,men bättre!!   


Har förberet mat till i morgon när 2 st vänner kommer från Östersund...

men oj vad "trött" i ryggen jag blev, trött i bröstryggen......


Känns som om att det sitter något där fortfarande ....Likadant i vekryggen... går med kylklamp nu med....


Men jag vet inte om jag har så stor lust att "slänga ut" 450 kr till..... Har ju redan varit iväg 2 gånger....

Jag hoppas på att det ska ge sig själv,men det verkar segt.....


Läkaren ringde i fredagsmorse...... HUGA va trött jag va då! Jag somnade inte föränn kl 5.30 och han ringde 8.20

Kändes inte som om jag va riktigt vaken....

Han undrade hur det gick med den nya medicinen... Talade om mina spänningar i nacken...... Men han tyckte att jag skulle härda ut,för det va nu som tabletterna började ta....

Han sjukskrev mig i 3 veckor till och skulle ringa igen om 3 veckor....

Har ju inte sovit nå vettigt dom senaste 3 veckorna..... Så jag hoppas att det blir bättre!


I går va det melodifestivalen....... Loreen vann... Den låten va bra.... Flera va bra.....


Många gnäller på Ranelid`s mirakel..... Men jag gillar den lite grann.... Ju mer man lyssnar.....


Han säger ju i texten.... Att om en kvinna skulle avstå ifrån mannen säd i 60 år så skulle hela mänskligheten dö ut.... Sant..... Ingen klarar sig utan oss kvinnor!


http://www.youtube.com/watch?v=kFzRigSk_o0




Ovido - Quiz & Flashcards