Alla inlägg den 15 mars 2012

Av livetsprovning - 15 mars 2012 17:40

Ja nu då?

Kan det inte få vara nog nu?


Idag hade jag tid hos kiropraktorn igen......

Jag har varken ork,lust eller råd ,för den delen med det här längre.......

Hon gjorde en ny grej med mig idag.... Fick ligga på mage och ha hududet lite vridet till vänster och hon tryckte till på min vänsta axle..... HERRE GUD va det sprakade! Så jag känner mig lite öm och att det har blivit "rotat" runt i ryggen och lite ont i huvet..... Men jag hoppas att det är över nu så att jag kan börja "ta tag i annat"!


Åkte till glasmästarn där jag bytte bilruta,för dom skulle spara passpartou åt mig.....

Lite hade dom fått till!      Dom ska jag ha och göra böcker av!

Sedan frågade jag om dom skar till glas till ljuslycktor och vad det skulle kosta ungefär.....

Ja vi brukar ta 20 kr......     Ja men sade jag det här är en STOR lyckta...... Så jag måttade

ungefär storleken på den och han trodde att det skulle gå på 100 kr! Det är ju inte alls

farligt för 4 st glas! Men jag frågade även om dom kunde skära till om man hade egna glas,

för syrran har nya som står sedan hon hade växthus och det skulle gå bra!

Men då är ju bara kruxet att få hit dom oxå...... För dom är just nu i hennes sommarstuga,

får nog vänta till sommaren/hösten med det där......

Men det är klart,det är ju så gott som slut på lycktsäsongen nu.....


I natt har jag sovit dårligt,som "vanligt" för nu är jag inne på 4:e veckan med dårlig sömn...

Har även drömmt så tokigt i natt.......

Drömmde att jag och sambon hade smygit oss in hos mitt X , och han kom hem.

Jag lyckades springa ut till bilen,men sambon blev kvar på sitt "gömställe" och jag åkte iväg och skulle

"gömma" bilen,letar ett bra ställe som sambon skulle hitta till,för han känner inte till den orten, och

kommer på att jag ställer den vid kyrkan....Till saken hör att där finns ingen kyrka i den byn....Och när jag kliver ur bilen och upptäcker att jag inte har några byxor??

Ska springa tillbaka för att se hur det gick för sambon och hittar inte dit?? Stress,stress.....

Hittar honom och vi ska tillbaka till bilen.... Då har jag en "blackout" vet inte vart jag har ställt bilen......

Letar gata upp och gata ner....... Men till slut hittar vi väl den.....


Vaknar och är så stel och har så ont i nacken och axlarna...... Inte så konstigt,för jag har väl spänt mig i drömmen.....

Men jag unrar lixom.... VARFÖR drömmer man så där? Vad skulle vi där och göra,och dessutom gömma oss?

Och allt detta andra hittar inte tillbaka till huset,som jag dessutom har varit med och köpt en gång i tiden och har bott i de och sedan hittar jag inte bilen.......


Det måste vara mycket stress inuti kroppen...... Och sen att jag dessutom kommer ihåg allt!?

Ovido - Quiz & Flashcards