Alla inlägg den 5 mars 2012

Av livetsprovning - 5 mars 2012 19:35

Ja.......

Jag väntar på morgondagen.........


Kiropraktorn ringde aldrig så jag ringde i morse till henne...... Bad om ursäkt att kag hade ringt i går söndag,men jag va desperat...... Men det va ingen fara! PUH!


Ska fråga henne i morgon ang detta,om man skulle få akut ont om man får ringa.....


Igår gick jag med kylklamp mest hela dan på ryggen och starka tabletter och det lättade en aning!    

Så idag har jag gjort likadant,men började frysa..... Så jag la undan klampen och låg en stund på spikmattan....

Men funderar på att gå och hämta en klamp och kyla en stund till...


har lite lätt ont i halsen,har känt av det på mornarna,men nu har det varit hela dan,så jag har provat att

ta div förkylningsmedel, och hoppas på att jag slipper!


Igår kom bonussonen från mamma och va KANON förkyld! Så idag har han legat hela dan på soffan...... Och kan knappt prata... Så vi har stoppat i han div medel för att försöka dämpa det värsta!

Som tur är så har vi hostmedicin kvar sen jag va iväg med honom förut.....

Han trodde att han skulle kunna åka till morfar i morgon,för det kommer andra barn dit,morfars sambos barnbarn...

Men det blir nog inget av med de..... Dom skulle på nått pulkrace som dom alltid har på sportlovet....


Det är trisst att han skulle bli sjuk lagomt till lovet....... Men så va det för en annan oxå när man

gick i skolan..... Kunde ligga hela loven med 40 graders feber,och lagomt till skolan började då

blev man frisk....


HOPPAS,HOPPAS att ryggskottet är över i morgon!!

Ovido - Quiz & Flashcards