Alla inlägg den 16 mars 2012

Av livetsprovning - 16 mars 2012 20:11

Ja i natt sov jag vill jag lova!!!   

Men det är klart..... Har ju inte sovit nått vettig dom senaste 4 veckorna....

Tog en sömntablett oxå..... Vaknade vi 5 och såg att sambon va borta.....

Tänkte kanske han har blivit sjuk? Hann inte mer än tänka de så sov jag igen....    

Avslappnad i axlarna....

Sambon hade gått in och lagt sig i bonussonens rum,för jag hade snarkat så hemskt!

Han hade provat och puttat i mig med det hjälpte inte.....

har haft känningar i dag i veckryggen.....   

Och har känt av lite nu i bröstryggen..... Som håll ungefär...

Vill verkligen att det ska räcka nu!! Har legat på golvet och försökt att sträcka ut ryggen och

gjort endel övningar som jag fick av kiropraktorn.....


Pratade igår med syrran och dom skulle nog inte komma och hälsa på idag,för mamma mådde inte så bra....

Men plötsligt så dök dom upp! Mamma,pappa och syrran!     OJ vad överraskad jag blev!


När dom hade åkt så gick jag ut och dikade lite! Älskar att dika!! Tänk vad kul det är att se vattnet rinna iväg fortare,och sedan torkar det ju upp fortare oxå!

Det är ju otroligt vad det har tagit hårt på snön dom senaste dagarna!

Ovido - Quiz & Flashcards