Alla inlägg den 12 mars 2012

Av livetsprovning - 12 mars 2012 19:54

Vad det stormade i natt! Inte klokt!


När vi gick och lade oss så hörde vi att det brakade till.... Jag hörde bara en duns men sambon hörde glas som krossades....

Vi gick ner och jag sprang runt och tände lyset för att se om det va nått ytterfönster som hade gått....

Men sambon hittade "felet"  Min stora lyckta ute på bron hade blåst omkull.....

Sambon tog in dom 2 st hjärtan som vi har på dörren så att dom inte skulle slå i vinden..... Men inte tänkte jag på lycktan...... 2 av glasen va spräckta förut,men då va lycktan andvändbar iallafall....

Men nu är det helt krossat.....   


Sedan låg jag vaken till 4 och först då började det lugna ner sig..... Låg och "höll i mig i sängen", trodde nästan att taket skulle lätta ibland..... HUGA!

Och givitvis så låg jag och spände mig,så nacken och axlarna har inte varit allt för rolig i dag....

Och när jag väl somnade så drömmde jag om att ajg ingick i "sofias änglar" och va hos en familj och skulle hjälpa till.... Och jag fick torka diskmedel ur en soffa...... ??  Som tur va så tog jag upp det mesta med torra handdukar...

Men det va massor av diskmedel som ett barn hade hällt i soffan mellan dynorna.....


Idag har jag haft främmande från ÖSD.

Det va kul! Vi satt och surrade och dagen gick så fort!


Dom åkte vid 15 och dom hann nästan inte mer än åka av gårn så kom grannen..... MYCKE främmande blev det idag!   

Hon ville ha hjälp av sambon att byta en lampa på bilen inför besiktingen.....

Så då blev det lite mer fika.....


Näe nu ska jag kolla på familjen annorlunda.


Jag hoppas att jag får sova i natt utan storm och en massa drömmar!


Ovido - Quiz & Flashcards