Alla inlägg den 30 mars 2012

Av livetsprovning - 30 mars 2012 11:48

Ja detta kommer att bli en följetong!


Har fått sovit liiite mer i 2 nätter och värken började att bli mer hanterbar......

Tyckte att det kändes så himla skönt.....!


Men så gör jag något väldigt,väldigt dumt igår........


Jag dammsög nedevåningen och torkade golven,fixade middag,plockade i och ur diskmaskinen,prtatade rätt mycket i telefon,mer än vad jah har kunnat göra sen det började,för det krampar i muskeln bara att hålla i luren.....


Vad händer?


Jo som ett brev på posten så blir jag sämre.... Inatt höll jag på och snurrade som en galning i sängen, hade värmedynan på...Men råkade dra ur kabel,men insåg efter en stund när den hade kallnat att jag måste bara kliva upp och stoppa i kabeln annars blir jag galen...

Isamma veva va jag och grävde fram värktabletter i necisären,visste att jag hade några där annars hade jag fåt gå ner....

Somnade eller rättare sagt slocknade 5.30 Vaknade 9 med att sambons telefon ringer,sen ringer hemtelefon och efter de ringer min mobil 2 gånger på nedervåningen..... Hörde att jag fick ett meddelande och tänkte har jag någon tid bokad idag,som jag har missat?...

Drog på mig morgonrocken och knatade ner och avlyssnade meddelandet....

Då va det skolsköterskan som hade gjort synundersökning på bonussonen..... och som ville att jag skulle ringa upp... Sedan kommer det ett meddelnade till att jag behövde inte ringa upp eftersom att hon hade fått fel nr....


Ja i och för sig så är jag inte hans mamma men jag hade ju kunnat ta samtalet ändå.....

Frågade om det va det nr som hade ringt sambon och det va det tydligen.....


Ja ja... Så nu sitter jag här som en sombie,trött som engnu och ögonen svider,men jag känner att det är ingen mening att jag lägger mig för jag kommer inte kunna sova....


Pratade med en vän i går som har en nackskada och som brukar få inflammation i muskelfästerna och när jag talade om vad jag hade gjort igår,så sa hon åt mig att du måste ju ta det lugnt och mjukstarta....

Vad är det egentligen?


Minsta lilla att jag känner mig bättre så gasar jag och så går jag på en mina....


Men jagfår väl försöka att ta det lugnare om det lägger sig igen.....


Skulle skirva något kul som syrran berättade om små tjejerna,men just nu orkar jag inte.....

Ovido - Quiz & Flashcards