Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Ryggskott from hell!!

Av livetsprovning - 4 mars 2012 14:12

Ja nu är jag riktigt less på detta!


Blir inge bättre...... Och denna värk tar verkligen musten ur mig!!

Är så stel i vekryggen..... Bara att ta ett glas vatten är jobbigt...


Inatt somnade jag 00.30 vaknade 02.30 och sen va det nästan omöjligt att sova....

Men skam den som ger sig.... Vid 05.30 slocknade jag igen.men sov till 8....

Upp och knölade dit spikmattan och låg och läste,slocknade igen en stund senare...


Blir ingen bra sömn alls av detta....


Tog starkare värktabletter..... Ja det har jag gjort dom senaste dagarna annars skulle de va riktigt olidligt!!

Och la mig i soffan och tittade på målgången på vasaloppet...


Nu har jag nyss kommit in.....


Det är ett underbart väder ute fläcktar bara lite grann....Så jag drog på mig broddarna och knatade försiktigt till vedboden och plockade sakta i några väskor med ved.....

Sen "landade" jag på soffan på en filt utanför bron och har lapat sol ungefär 1 timme......

Hade jag haft någon kudde eller dyl så hade jga nog lagt mig en stund.....

Men sen fick jag ge upp.....

Nu sitter jag här med en kylklamp på ryggen.....


Ringde till Kiropraktorn innan jag gick ut.... Tänkte att det är nog säkrast för till veckan är det

ju sportlov...Vem vet om hon är hemma då.....

Skämdes så oerhört att ringa på en söndag....Men jag tänkte som så att hon väljer ju själv om hon har på sin mobil..... Den va på och jag fick lämna ett meddelande..... Får se om hon ringer, och om

jag kan få en tid  i morgon....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards