Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Bättre!

Av livetsprovning - 6 mars 2012 20:17

ÅÅHHH Vad skönt!


Ja det va riktigt skön känsla i ryggen när jag gick från kiropraktorn i dag!

Mjuk och go lixom!


Fick sedan "träningsvärk" i axlarna,men jag antar att det är för att jag slappnar av nu!

Så nu har jag nyss legat en stund på spikmattan och nu har jag smörjt in mig med tigerbalsam....

I vekryggen har jag en kylklamp för det är lite stelt.... Men det känns att det ÄR skillnad!   


Nu håller jag tummarna att jag slipper bli förkyld!

Bonussonen hostar och snorar så! Har känt lite i halsen igår och idag........


Sa till sambon idag: När han åker till mamma på söndag är han säkert frisk och vi blir sjuk.....

Men vi får se,jag hoppas att jag slipper de!

Annars så skulle det kännas som om att den ena avlöser det andra....


Om jag får en bra natts sömn ska jag nog prova mig på att gå en sväng i morgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards