Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Inflammation i muskelfäste....

Av livetsprovning - 26 mars 2012 15:00

Ja det va som jag trodde......


I morse ringde jag läkaren,han skulle ringa mig denna vecka på torsdag,men ringde i em i stället....


Talade om hur det är att sedan jag började med antidepressiva så har det ju gått utför,kan man säga....

Stel i nacke och axlar som nu har blivit inflammation i muskelfästen i nacken axlarna....

Värst va det i höger arm i helgen,men nu verkar det som om det har flyttat mer till vänster.... och det är klart jag har ju använt den mer för den har ju varit bättre....


Ska få tid hos sjukgymnast och få ev akupuntur....


Sedan så slutar jag idag med sertralinet,antidepp.... För det kunde som sagt ge  muskelspänningar och sämre sömn.... JO tack det har jag nog märkt! Så får vi se hur det går utan....

Men jag mår ju sämre nu än när jag började med dom.... Så jag hoppas iallafall att jag får till sömnen....

Jag som i normala fall har krångel med den,vill verkligen försöka få till det som det va innan iallafall...


Pratade med syrran och hon berättade att Johanna hade satt sig på gunghästen som mamma hade köpt och nöp honom i örat så gnäggade han och så lät det som om han sprang.... Då reste och sängte hon sig precis som man gör när man rider.....   

Syrran blev så förvånad när hon gjorde så för det va ju ingen som hade visat henne det!

Ibland kan man ju undra om barn är "förprogrammerade" Så vissa saker kan dom och gör som man "ska göra"

på en gång etan att nån har visat dom!

Dom skulle gå på öppna förskolan och grejja idag!

Johanna for och "pratade" i bakgrunden och ville försöka få tag i telefon..... Det är så underbart att höra henne tjottra på i bakgrunden!  


Får bilder nästan varje dag av syrran och det är så kul att "vara med" när dom gör saker!


Mathilda mathildesson! 


 



Johanna Pyttepanna..... Eller Johanni....



    



ÅÅHHH vad jag längtar efter dom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards