Alla inlägg den 6 juni 2012

Av livetsprovning - 6 juni 2012 22:41

Ja idag är en av dom bättre dagarna på mycket länge!


Sovit som en stock...Vaknade inte när sambon gick...Men jag "registrerade" att han "försvann"

Sen vaknade jag av att han höll på att knacka med något ute i garaget.... Tänkte måste han göra de så tidigt?

Kollade då va uret 10.... !   


Dagen har "lullat" på.....

Har tvättat 2 maskiner som jag tänkte hänga inne i kväll,men såg nu på väderkartan att i morgon ska det bli bättre väder så då hänger jag det ute då istället....


Vi skulle grilla idag...Men det regnade till och från och emellan skurarna så sken solen.... Men vi plockade fram bordsgrillen istället.... Jag fixade allt till middagen!

Det känns så himla kul när man känner att man orkar med och att det går bra!   


Jag känner mig så tacksam att det inte visade något mer på Magnetröntgen!

Så nu hoppas jag på att när även läkaren själv får se bilderna att det är lika positivt då!


Nu ikväll så har vi ätit svenska jordgubbar och grädde!  MUMS!


Idag har jag även gått igenom en hög med gamla tidningar.... Riktigt gamla..... När jag kom till en i tidningen så tänkte jag det där kortet med det barnet känner jag igen när jag ögnade igenom.... Då va det ju kortet på Johanna... Från februari 2011...... Lill pyttan....


Mina orkideer i vardagsrummet har fått nått dille..... Det är så mycket nya skott och nya "pinnar" som kommer.... Har aldrig lyckats med sånna förut! Men det är roligt att se att dom verkar trivas och att dom verkar vara nöjd med den skötseln dom får!     Vatten med lite gödning 1 gång i veckan verkar ha gjort susen!

Ovido - Quiz & Flashcards