Alla inlägg den 24 juni 2012

Av livetsprovning - 24 juni 2012 15:26

Ja,det är sant och det känns otroligt efter denna vecka......


Har haft så många komplikationer och maximal otur som läkaren sa.....

Har varit hem nån sväng för att sedan vända åter 2 gånger har det varit så... bla en gång med ambulans.....


OOTROLIG jobbig vecka....


Ska inte skriva så mycket för orken är så minimal....


Men jag vill iallafall skriva en notering om hur jag mår så att jag kan gå tillbaka och kolla....


Skapar en ny kategori där jag kan samla allt...


Kom hem igår...


Är så tacksam för allt och att jag lever.... Och att jag nu kan kliva upp och kan gå ut om jag orkar osv...

Alla blommorna är så vackra.... Det va så underbart att stå på bron och höra att det regnade...

Helt sjukt egentligen.... Men efter detta så känns det så!


Är så tacksam så att jag är rörd till tårar....


Är så tacksam för alla som jobbar inom vården som tar hand om en när man behöver det och för alla som vidare utbildar sig och för all forskning som görs så att man kan få hjälp!


Det kommer att komma uppdateringar om denna vecka......

Ovido - Quiz & Flashcards