Alla inlägg den 8 juni 2012

Av livetsprovning - 8 juni 2012 21:10

Idag kom det brev från sjukhuset.....


Hälsodeklaration som ska fyllas i och sedan så stod det att jag skulle ringa HC ang EKG.....

Så det va bara att ringa dit och boka tid för de....


Men det va lite knepigt i brevet för på ett ställe va ekg struket,men sedan i texten så stod det

att jag skulle kontakta HC ang detta...Så jag ringde och kollade och det va bäst att ta ett...


Visserligen ska jag på sjukhuset och lämna blodprov och dom skulle kolla hjärta och lungor stod det, men i telefon igår så sa dom att dom bara skulle lyssna på de...

Ja ja...Det är bättre i såfall att göra det 2 gånger än att jag kommer dit och ska opereras och det är

ogjort.... Då blir det ju ingen operation..... Och det vill jag INTE riskera!

Nu när jag har fått den chansen!


Idag har armarna varit bra!!!    Ingen värk i armbågarna eller de övriga lederna.....


Så då tog jag och satte fart......     Näe inte riktigt,men jag har satt endel blommplant. och sedan har jag klippt med en stor lång typ häcksax runt jordgubbsplanteringarna... Och det kändes i armarna vill jag lova.... Men det gick bra! Får se hur det är i morgon.....


Tog och planterade i min cykel idag....    


 


 


Det va synd att jag inte hade nån svart större kruka..... Men förhoppningvis så kommer den vita hänglobelian täcka krukan......


Jorgubbsplanten hade det jobbigt idag..... Solen gassade... Det verkade nästan som dom höll på att brinna upp!

Hittade ett parasoll,men det täckte bara den ena "krukan"..... Fick ta till en solsäng så att dom fick lite skugga...



 

Ovido - Quiz & Flashcards