Alla inlägg den 11 juni 2012

Av livetsprovning - 11 juni 2012 19:11

=medvetslös.....


Näe riktigt så illa är det inte....    


Igår va hobbygruppen hit och det va så himla trevligt!

Vi hade verkligen en HEL dag!

Det är så kul när man får främmande och dom kommer för att hälsa på MIG!


Det låter kanske lite knäppt... Men dom flesta som kommer hit är ju för att träffa sambon....

Ja mamma och pappa kommer ju hit,men dom räknar jag inte med...

Utan ANDRA....


Dom handlade en hel del... Men oj oj oj vad grejjer det är kvar......

Så mamma och jag och syrran har bokat 2 platser på baklucke loppis på lördag.... Jag har skrivkit ut lappar som jag ska sätt upp om att jag kommer vara där med nya grejjer...

Så jag hoppas på att bli av med lite....


Hobbygruppen tyckte att vi hade "kommit långt med våren" här... och det är klart här har syrenen börjat slagit ut så jag va ut och luktade på dom idag....


Men efter allt det roliga så kommer "payback time".......

Efter en vecka med möten och plock med dessa pysselsaker så är jag mör idag....

Har ont i handlederna och ut i tummarna och pekfingrarna....

Det känns ungefär som om jag har ramlat "på" pekfingrarna,stött dom.... Men det har jag inte!

Utan det är ju det säkra tecknet som jag får....


Men det är värt att ta detta ibland! Som nu när jag har haft främmande!

Men det är trisst att det ska behöva vara så här.....


Och till saken hör att just nu kan jag ju bara ta alvedon för värken,för alla andra värktabletter som jag har gör att det blöder lättare....

Och alvedon är som ett hån.... Hjälper INGET kan jag säga.....

Men jag gick och lade mig efter maten och somnade och sov en timme.... Och det va skönt,

har kunnat sova längre men då blir det väl inget till natten....


Näe nu ska jag sluta,mina fingrar "säger" de....

Allmänt · ME · Värk
Ovido - Quiz & Flashcards