Alla inlägg den 9 juni 2012

Av livetsprovning - 9 juni 2012 22:08

I morgon kommer hobbygruppen hit....

Så jag har hållit på att plocka med pysselgrejjer mest hela veckan.... Men igår och idag har jag hållit på och "ställt ut" sakerna,som dom ska titta på och ev köpa...


Vi får se... men det ska iallafall bli trevligt att dom kommer,Vi ska ha knytkalas... så i skrivande stund så har jag en kladdkaka i ugnen ....Eller rättare sagt 2....

Gjorde några mindre i pajformar och 1 stor till i morgon då....

Undrar hur kladdkaka blir när den har varit fryst...?

Ja ja det lär ju visa sig...    


I natt blev det inte mycket sömn.... kl 3 så slockade jag äntligen.... Kände mig så himla pigg!

Det brukar bli så när jag har hållit på för mycket att det "slår över" och jag blir så pigg så att jag inte kan

sova... och sedan blir det en kraschlandning,för ingen funkar uten sömn och jag är en!

ALLT blir galet lixom....

Egentligen så ska jag väl gå och lägga min en stund på dagen för att "bryta" Så att jag lättare kommer till ro på kvällen...Men hur lätt är det när man inte känner sig trött...??

Men då är det precis som om jag passerar en "gräns" och blir pigg och "speedad" precis som barna..    


Insåg ikväll att jag hade för lite bord.... Så jag fick gå till grannen och låna en strykbräda... Ja min är oxå använd....

Nu när jag har plockat fram allt så inser man hur mycket grejjer man har! HUGA! 

Måste försöka bli av med så att jag kan köpa mig nytt!     


Men jag gjorde ju så förut att jag köpte storpack av det mesta för att sedan sälja det jag inte själv behövde eller ville ha.... Men nu måste jag rensa.... Försäljningen har ju legat nere....


Vi får se före operationen är det nog ingen ide.... Har så mycket papper och saker som jag ska fylla i och möten jag ska på till veckan.... Och dessutom så vill jag inte känna att jag får för mycket när jag inte vet hur jag kommer att må efter operationen.....

Sisst när jag blev sövd så va jag som i dvala i en vecka efteråt... Kändes inte som om narkosen riktigt hade släppt... Och nu ska dom ju dessutom skära i en....


Näe nu måste jag kolla kakan....




Ovido - Quiz & Flashcards