Alla inlägg den 4 januari 2012

Av livetsprovning - 4 januari 2012 17:03

Ja det är kaos riktigt i magen....


Men det är bara att vänta ut det.... Blir så här när jag är helt slutkörd i kroppen..... Så jag har varit med om det förr och vet att det vänder....

Så jag knåpar lite med mina ljuskronor.... Blir nog aldrig färdig med dessa.....

JO idag blir det nog.... Men man blir så trött i armarna av att stå och hålla upp dom medans man blåser på dom... Idag tog jag värmepistolen till hjälp + min gasbrännare och då gick det fortare.....



Förhoppningsvis så har jag ork att städa ihop i hobbyrummet... Hatar att ha  så stökigt!

Blir lixom inget annat gjort då heller....


Inatt blev det inte mycket till sömn.....

Det har snöat tung blötsnö och det har släppt från taket.... Vet inte hur många gånger jag har vaknat med att det har brakat till och man har nästan trott att taket skulle komma in.....


Har pratat med en vän i telefon idag! Va så kul att hon ringde,det va ett tag sen!

Sen ringde brorsan,verkar som om han tänker komma och hälsa på i helgen!   

Han håller på och bygga en våningssäng så vi skulle få "ärva" hans gammla säng till bonussonen. Så det

verkar som om han ska komma och leverera den till helgen!


När nu ska jag ta det sissta på ljuskronan!





Ovido - Quiz & Flashcards