Alla inlägg den 6 januari 2012

Av livetsprovning - 6 januari 2012 16:06

Ja idag är det mer ont.......


Frågan är ska man åka in till sjukhuset då????

Det kunde bli ont efter ingreppet.... Men det va ju i måndags.....


Det är väl typiskt! Fredag,röd dag inget "öppet" förutom akuten då....

Och SÅ ont tycker jag inte att jag har...... Men brukar det inte vara så??!!

När det blir helg då sätter det igång......


Är matt idag med men inte "lika farligt" som igår......

Har kört lite med snabeldraken i hobbyrummet, men det känns inte som om att det blir nån "strostädning" idag inte...


Pappa och brorsan har varit hit i dag och hälsat på och levererat en säng som brorsan har haft....

Vi funderar på att byta ut bonussonens säng, men nu tror jag att vi gör ett "större" byte!!

Jag har sovit i brorsans säng och tycker den är skön......

Så jag tror att jag tar den,bonussonen får ta den jag ligger i och sambon får ligga i sin gammla!    

Har egentligen ett behov av att köpa helt nya madrasser till sängen,men när ekonomin inte riktigt tillåter det så kanske man får ta denna lösning så länge!?


Brorsan skulle hjälpa mig att uppdatera grafikkorten på datorn..... För när jag hade spelat in film med min nya kamera så hackade bilden och den va lixom bara halv på skärmen......

 Ja då har han varit och knappat på "nått" så alla texter till ikonerna på skrivbordet blev markerade.....

DET tyckte han att det kan du knappa dig fram till......

Sagt och gjort...Har suttit i en timme och knappat,men till slut vet man ju inte VAD man har knappat på.....

Blev svettig ett tag, när texterna uner ikonerna inne på kontrollpanelen försvann + att när jag "fällde ner" rullgardinen inne på avancerat så fanns ingen text......

Men fick tillbaka det genom att systematiskt ta varje ställe ett efter ett och ändra lite.... Fråga mig inte vad/hur jag gjorde....

Sen höll jag på att bli galen för "internett adress" rutan texten va blå och "pilen" man trycker ner för att få fram tidigtare va borta....  Raden där mina favoriter låg va svart.... Men satte jag markören på det så såg man texten fast då va den mörkblå....


Men av nån anledning så klickade jag på "mina favoriter" inne på bildskärmen på kontrollpanelen.... OCH vips verkar det vara OK igen!!

Håller tummarna att att den är likadan när jag startar den nästa gång!!!


Trodde att jag skulle lära mig nått nytt...... Men efter allt knappande hit och dit så har jag INGEN aning om VAD jag har knappat på.....    


Håll tummarna att jag slipper knappa nått mer!!!!!


Spelade in en liten snutt med pappa för att sedan kolla om det funkade och det gjorde det,så förhoppningvis så är även detta OK.....


Tänk vilka I-lands problem man har egentligen!

Ovido - Quiz & Flashcards