Alla inlägg den 23 januari 2012

Av livetsprovning - 23 januari 2012 15:38

Igår så va jag på hobbyträff.....


Jag klev upp rätt så tidigt för att hinna känna hur det kändes den dagen....

Men alla dagar är ju mer eller mindre den andra lik.....   

Jag tänkte vända några gånger under färden,för jag ska ju faktiskt orka köra hem med!!


Jag hade packat ner lite stämplar som jag skulle kunna montera och sedan tog jag med akvarell pennorna och stämpeldyna så att jag skulle kunna stämpla upp motiv och färglägga....


Men jag hann bara montera 2 st stämplar!    

Vi surrade och fikade så tiden bara susade iväg.....

Jag BEHÖVDE den här dagen! Att få träffa lite likasinnade och få prata av sig lite,så laddade jag faktiskt lite av batterierna....


Men idag är det som bortblåst    


Vi pratade om min situation.... Men jag vet att jag hade jag varit frisk och så tjurig som jag är så hade jag varit ute på arbete redan om jag inte hade haft det som jag har det nu.....

MEN eftersom att et inte finns något blodprov som visar att det här är fel..... Där är det tydligen inget fel på en....


Jag vet inte riktigt hur man ska kunna fröklara för dom som "inte fattar"......

Idag känns det ungefär som om att jag har varit ute på baluns..... Jag har varit ute sent och druckit något starkt, och är "bakis" fast utan huvudvärk då......Lite yr,dårlig balans, ungefär som sockerkänning,skakis,matt....

Och detta går lixom aldrig över.....


Och värre är det som sagt när jag har gjort något "anstängande" Vilket kan vara allt från att hänga tvätt till att åka på hobbyträff.....

Just nu känns det som om jag har ett stress påslag i kroppen..... Och det kanske inte är så konstigt..... Men jag har inte stressat eller nått sånt....


Fick rådet att ringa några dagar före innan sjukskrivningen går ut.... Så idag ringde jag HC....

Men då kunde jag inte få någon tid för alla va slut,och någon akut tid kunde dom inte ge en 3 dagar före lixom... och det förstår jag..... Så det är bara att masa sig upp på onsdag och ringa på morgonen så att jag får en tid.....


Något mer kan jag inte göra....... Jag vet inte hur det kommer att bli, men så pigg så att jag kan köra igång med en arbetsträning det går inte...!


Ska man behöva knapra lugnande för att lixom bli "normal" och inte känna sig stressad och uppjagad??

Fast man inte har nått egentligen som hänger över en?

JO det har jag ju egentligen..... Jag är sjuk,men anses ändå vara arbetsför.... DET är stressande vill jag lova!



Ovido - Quiz & Flashcards