Alla inlägg den 5 januari 2012

Av livetsprovning - 5 januari 2012 14:25

Ja huga va matt jag är......


Skulle plocka ur vår lilla bänkdiskmaskin och bara att ställa in muggarna va ett helt projekt.....   

Känns som om jag har världens mjölksyra i kroppen..... Det är tom jobbigt att lyfta armen och klia sig i huvet....


Fy vad jag tycker det är tråkigt!


Inge kul heller att bara gnälla här i bloggen.....


Men jag använder den som en dagbok åt mig själv,så att jag ska kunna gå tillbaka och kolla....


Sisst när jag hade varit sövd så va jag oxå väldigt utmattad.... Men då berodde det även på andra orsaker....

Men vem vet... I kombination med utmattningssyndrom + sövning och att det helt enkelt har varit för mycket, så kanske kroppen mig "svarar" med att bli utmattad.....


Men samtidigt som jag är så utmattad så blir jag så orolig i kroppen.... Vill lixom bara skrika och klättra på väggarna och krypa ur skinnet.... Känns nästan som mom man är en "galning" invändigt... Hur det nu är att vara en galning...    

Så igår va det att ta till lite lugnande på kvällen för att bli "normal"... Sedan blev det en sömntablett på de....

Men till natten ska jag vara utan sömntablett, för vilka drömmar jag har haft!!

Så kan kan ju inte påstå att man har vilat.....


Har pratat nästan 2 timmar i telefon med syrran i S-holm och det verkar vara bättre med minsta tjejen....

Hon hade varit så dårlig och bara gråtit så dom hade åt till Astrid lindgrens barnsjukhus med henne, För hon va så förkyld och röd i halsen och det rann bara ur ena ögat..... Men det verkar ha blivit bättre!

Den andra mosters lillpipa hon va det fart på! Säger man hej då, så vinkar hon!      


ÅÅÅHHH vad jag läääängtar efter att få träffa dom och se vilka framsteg framförallt Johanna har gjort! För sisst när jag träffade henne va hon väldigt ostadig och ville helst hålla i en eller nått annat när hon gick, men nu verkar det vara full fart!

En dag hade hon kommit och gått och haft sina små "resväskor" i vardera handen och mamma satt på golvet, då kom hon fram ställde ned väskorna och tog mammas huvud i händerna och pussade på mamma!!        


ÅÅhhh då skulle man ha varit där med kameran!!


Hade jag haft mer ork skulle jag ha åkt ner!!



Ovido - Quiz & Flashcards