Alla inlägg den 8 januari 2012

Av livetsprovning - 8 januari 2012 15:33

Ja idag är det lite framåt!    


Tog fram dammsugaren och började lite smått här på nedervåningen.....

Men när jag hade tagit hallen och lite i köket,så va orken slut.....


Då tog sambon över och sög klart köket,och jag förflyttade mig in på toan och städade av där......

Tänk att det ska vara så svårt att låta bli? att "bara" lyssna på kroppen??

Orkar du inte dammsuga.så orkar du nog inte heller skura där heller.....


Men vilja finns och tjurig är jag.... Men då beror det på...Vinner jag nått på detta beteénde?

Eller?


Syrran till sambon kom sedan och hälsade på vi fikade, och jag kände mig så himla osocial,

satt mes och stirrade, helt tom i huvet......


Tänkte när jag for runt med dammsugaren att nu har det nog vänt,jag behöver nog inte ringa HC i morgon....

Men det blir nog så ändå.....


Sen till en rolig sak!!!    


Glömde att berätta,när brorsan och pappa va hit med sängen så visade jag brorsan dessa berömmda ljuskronor som jag har jobbat så hårt med.....


Kolla säger jag,vad tycker du??

Brorsan är mig väldigt kär och ibland kan han vara så där ärligt rå snäll.....


Ja säger han,det ser ut som upp och ner vända spenar som är ihåliga.....   


Kan tänka mig att jag ser ut som en fågelholk!   

Men nu skrattar jag bara gott åt det!     

Tänk vad mycket tid och ork jag har lagt ner på dessa,snerda vinda saker...... Vet ej om jag törs tända dom ens....


 



 


En sak vet jag iallafall..... Att kommer jag nånsinn att göra om detta så kommer det dröja!.

Ovido - Quiz & Flashcards