Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Idag är dagen L....

Av livetsprovning - 25 januari 2012 10:16

Japp idag är det dags att förnya läkarintyget......


Svårt att somna i vanlig ordning.... FAST jag va tröttare igår kväll än vad jag har varit dom senaste veckorna....


Ställde klockan för att kunna ringa redan kl 8....


Vaknade vid 5.... För då fick jag för mig att jag hade "försovit" mig......

Inte troligt att jag skulle göra de,för sambon hade oxå ställt sin klocka för han skulle upp och

väcka bonussonen.

Sedan har jag sovit på aga..... Somnat om sovit oroligt och bara kollat på klockan.....


Så när jag hade ringt så försökte jag att läsa och se om det skulle gå att få sova en stund till.....


Men med ett "stresspåslag" i kroppen är det inte lätt....


När jag hade klivit upp och klädd mig så kollade jag på den digitala termometern upp.... 17 grader inne

och LO ute..... HUA,nu startar väl inte bilen heller idag när jag ska iväg...

Ropade ner till sambon och fick reda på att det va -22 grader...


Han hade tydligen haft i värmaren i 20 min och sedan så körde han bonussonen till skolan.....

Så då borde ju bilen gå sen med!   


Kl 14 ska jag vara hos doktorn.... Jag vet inte riktigt hur man ska kunna sammanfatta dessa 14 dagar sen sisst jag va hos henne.... Får försöka fundera på de under dagen....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards